Wiara

 

Billie Eilish – Happier Than Ever

 

Przejdźmy się po kamienistej ścieżce. Tam gdzie spotykają się dusze i kłócą serca. Tam gdzie nikt nie pyta o szczęście, tam gdzie każdy wszystko wie. Tam gdzie raz spotkały się usta. Nie zbaczajmy, nie szukajmy skrótów, idźmy przed siebie. Razem, za ręce, Razem, w podzięce. Za siebie nie spoglądamy, tylko w siebie wierzymy, bez oparcia, zasypiamy.

 

Coraz dalej, każdym krokiem witamy przyszły oddech. Nawet gdy kończą się siły, idziemy. Powoli, zdecydowanie, coraz szybciej, chcemy już wiedzieć, chcemy już znać, chcemy już na wylot się poznać. Wszystko za szybko, wszystko za wolno, gdzie jesteśmy, Ci nowi, Ci nieznani, Ci starzy, Ci poznani. Jak daleko jeszcze przyjdzie nam biec, jak daleko tracić dech w swoich ustach? Biegnij, aż przestaniesz, biegnij, aż upadniesz.

 

Nie pytaj o co mi chodzi, nie pytaj po co, nie pytaj dlaczego, czasem jest jak jest, czasem jestem jaki jestem, czasem po prostu zamykam się w małej łezce. Nawet wtedy wiedz, że cały czas po kamieniach kroczę, czołgam się dla Ciebie, dla Was, zakrwawiony, dalej staram się dotrzeć, tam gdzie nie wiadomo nic.

 

Amy Macdonald – Don’t Tell Me That It’s Over

 

My, My, My, zadufani w sobie, zakochani w sobie. Ja, ja, ja, daj egoizmowi żyć, daj mu oddychać. Odłączeni, zagubieni, roztańczeni. Zalani w trupa, podpaleni, upadli. Bez końca, walcząc o nowy dzień.

 

Jesteś duchem w którego kocham wierzyć. Jesteśmy zabobonem, który pozostanie moim grzechem. Za Ciebie nie wypiję więcej, za Ciebie nie zapalę więcej, za Ciebie zmieniam wszystko. Dla siebie zanikam, dla siebie rosnę, dla siebie upadam. Codzienna próba, codzienna nowość, codzienna ochota, utknięty w nałogu, utknięty w pragnieniu, on coraz bardziej kona. Łap mnie za rękę, a może się uda. Nie mów, że to koniec, nie mów, że powoli wszystko już umiera, nie mów mi, bo ja wierzę w Nas.

Komentarze

Popularne posty